bananpannkakor recept




Förlåt för att jag inte bloggat tidigare idag men appen har slutat fungera typ... Men nu har jag dator så jag kan blogga ordentligt. Åt iallafall suupergoda bananpannkakor till lunch men som också är hur nyttiga som helst! Till dom hade jag frysta hallon och färska blåbär. Drack funs nya saft med fläder och citron, den är supergod, tips! Men pannkakorna är jätte enkla att göra så här får ni receptet (4 små eller 2 stora/ 1 pers):

1 banan
2 äggvitor
1 msk grahamsmjöl (eller vanligt mjöl)

Mosa bananen och lägg i de andra ingredienserna, rör om och stek på mellanvärme. Du kan även vispa smeten med elvisp ett kort tag så blir den slätare och mindre risk för bananklumpar. Ha på vad du vill som du tycker är gott! Kan tänka mig att göra dessa till frukost på måndag när jag har sovmorgon, vi får se ;)

kommentarer:
postat av: Anonym

Är det viktigt att det bara är äggvita?

datum: 2013-04-22 ♥ tid: 22:58:59
postat av: edith inte edo :p

fett gottt och asenkelt?!

min nya favvofrukost kanske :D

datum: 2013-05-01 ♥ tid: 19:52:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

mailadress: (visas inte)

hemsida:

skriv här:

RSS 2.0