bankkort

För några veckor sen var jag ju på banken och fixade konto och beställde kort och sådär. För kanske en vecka sen tittade det ner i brevlådan och jag blev jätteglad! Ingen big deal direkt, men jag har alltid velat ha kort istället för att ha pengarn liggandes hemma. Så nu får jag månadspengen här istället för i handen, mycket bättre tycker jag! Många kompisar har haft det och nu har jag lyckats tjata till mig det haha. Nöjd är jag, shiit skitexcited.


Inte så bra kvalité på bilden men vill inte att några siffor ska synas. Omg jag jobbar undercover.

kommentarer:
postat av: Anonym

Kan inte du gå igenom LA dag för dag?

datum: 2013-04-06 ♥ tid: 15:41:29
postat av: Sonja :D

Hahah jag har ett kort och är alltid jättefailad och stoppar in det fel...

datum: 2013-04-06 ♥ tid: 16:10:05
hemsida: http://colourpatch.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

mailadress: (visas inte)

hemsida:

skriv här:

RSS 2.0