Copter copter

Äter frukost nu och sen ska vi gå till venice beach och kanske bada i havet. Det blir nog lite shopping på det också, jag vill till Victorias secret och urban outfitters för det har vi inte hunnit än. Med idag är det bara fyra hela dagar kvar, vi åker tidigt på fredag morgon. Wää vill inte åka hem :( har varit i las vegas i helgen och där har vi gått runt och även åkt helikopter över grand canyon, det var skitcoolt. Nu är vi iallafall tillbaka i L.A. och nu tänker jag njuta extra av de sista dagarna. Puss.


kommentarer:
postat av: Emma Ortman

Fy vad söt bild :)Haha jag vill också till vs.. -.-

datum: 2013-04-01 ♥ tid: 19:45:23
hemsida: http://emmaortman.blogg.se/
postat av: Elin Hjelmestam

Urban Outfitters! :)
Bara så du vet ligger jag fortfarande i din resväska och väntar på att bli uppackad!

datum: 2013-04-02 ♥ tid: 21:50:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

mailadress: (visas inte)

hemsida:

skriv här:

RSS 2.0