Frusen kiwi

Hade två prov på en lektion idag och det var om saker vi inte ens har läst om vilket var jättekonstigt. Spelade tennis som vanligt och efteråt åkte jag och min syster till ben & jerry's caféet i Globen gallerian och fick gratis glass, man bara älskar free cone day. Jag tog iallafall den nya smaken peanut butter cup som jag också åt i USA och den är verkligen hur god som helst. Och jag kan också tala om att lana igår var hur grym som helst, alla sjöng med i nästan alla låtar och det var fett. Tidigare idag spättade jag två kiwis och la in i frysen och det smakade precis som glass! Har sett det tipset på många bloggar och att man även ska frysa banan, får prova det nån gång. Nu ska jag kolla klart kändishoppet, värsta töntprogrammet haha.


kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

mailadress: (visas inte)

hemsida:

skriv här:

RSS 2.0