Justin

I måndags var jag på biebers första konsert. Jag är inte det minsta belieber men jag gick ändå för man lever bara en gång ju haha och hur ofta kommer en världsartist till Sverige liksom? Jag var där med Emma och vi satt på läktare A som är längst ner och vi hade faktiskt bra platser, mycket bättre än att tränga sig på stå parketten. Det enda dåliga var att min mobilkamera suger och det var en strålkastare riktad mot Justin och där blev det vitt på bilderna.. Och så blev konserten försenad över en timme och sög förbandet, men Justin var bra! Iallafall fick jag några filmer, bilder men framför allt ett minne för livet! Och jävlar vilket drag det var alltså! Här får ni suddiga och fula bilder, man ser inte ens att det är han ju haha, men man fick inte ha med sig kamera tyvärr.


kommentarer:
postat av: Emma

JAG VILL DIT IGEN!! 😍😭

datum: 2013-04-24 ♥ tid: 08:29:26
hemsida: http://emmaortman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

mailadress: (visas inte)

hemsida:

skriv här:

RSS 2.0