lana del rey

kom hem från L.A. i lördags tidigt på morgonen och då hade jag flugit hur länge som helst kändes det som. Jag sov senare på dagen för jag var så himla trött, har fått jättejobbig jetlag. På kvällen kollade vi på forrest gump som är typ världens finaste film och så fick jag tillbakablickar till los angeles för där åt vi på bubba gump shrimp co. och var på piren där forrest sprang. Jag vill verkligen inte vara hemma, jag ville stanna minst en vecka till. Jag åker ifrån ett bad i 18 gradigt hav till ett snöigt sverige, och det låter ju inte precis som värsta drömmen. Igår så sov jag till fyra på morgonen, gick upp och pluggade lite och sen somnade jag om. Vaknade, bytte sovplats och somnade om för att vakna halv tolv. Satte på en film, sen kollade jag på en serie men hann somna innan den var slut. Sen satte jag på en ny film och gick och la mig klockan tolv, asså fan hur ska det här gå. Jag kommer typ somna i skolan för jag kommer vara så trött.


Och ikväll ska jag på konsert med lana del rey och jag är så himla taggad, har inte berättat det för har inte tänkt på det så mycket eftersom det har hänt så mycket annat roligt. Jag kommer ha ståplats så kommer köa direkt efter skolan, det kommer väl inte vara så himla många där men man vill ju ändå ha en så bra plats som möjligt. Typ tio i klassen ska gå vilket är väldigt kul, jag känner inte alla men de flesta så det är ju superroligt att vi blir så många.

Det är några som ville se min shopping från L.A. och jag tänkte att det skulle passa bra med videobloggar, så gör de nästa helg eller något. Någon ville också att jag skulle gå igenom resan dag för dag och det hade jag faktiskt tänkt göra innan så sånna inlägg får ni se lite senare. Har inte riktigt tid till det nu i veckan eftersom skolan börjar, jag har lite och ta igen plus massa annat. Hoppas ni förstår men att ni vill vänta ändå! Nu blev det här ett väldigt långt inlägg men jag hade så mycket att berätta. Ni får ha det så bra så hörs vi, puss. 

kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

mailadress: (visas inte)

hemsida:

skriv här:

RSS 2.0