länge sen


Förlåt förlåt förlåååt för att jag inte har bloggat på jätte länge, fy vad jag är dålig på att blogga. Och jag vill verkligen blogga men hittar ingen inspiration plus att skolan tar över mitt liv bokstavligen. I torsdags hade jag hoppning på ridningen men fick knappt hoppa nåt så vi skulle göra det igen. I fredags var jag på gymmet hela eftermiddagen och det var jättekul! Igår pluggade jag massa matte som jag inte fattar nåt av och så spelade jag tennis på både eftermiddagen och kvällen. Idag hade jag min sista konfaträff innan vi ska på läger i juni och sen åker vi till Italien på sommarlovet med hela konfan, ska bli skitkul! Var och fikade med en kompis efteråt och sen kom jag hem och har inte gjort någonting alls, ätit middag och pluggat spanska typ. Puss hoppas vi ses inom kort om jag hinner! :)

kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

mailadress: (visas inte)

hemsida:

skriv här:

RSS 2.0