Shopping från L.A. del 1



Alltså gud vad dålig den här videon blev, kolla bara stillbilden liksom hahahah men yolo. Halva mitt huvud syns, min mage putar ut och jag har värsta dubbelhakan men skitsamma jag orkar inte göra om för det tog jättelång tid verkligen för jag fick redan göra om den en gång för att den förra försvann. Jag säger också att jag är blek i grått och så har jag ju en grå tjocktröja på mig, gud så failat ju haha. Glömde också säga att den vinröda tröjan jag har på mig i videon också är ny, annars fick jag nog med allting! Och jag är jättetacksam över allting jag kunde inte vara mer lyckligt lottad än vad jag är, såklart har jag bidragit lite här och var också men jag är i varje fall tusen gånger tacksam för allt och det är så himla fint, jag har typ en ny garderob ju. Hoppas ni gillade videon och orkade titta på den, den var ju rätt lång och så med massa flum, aja skit i det jag tänker yålå. Snart kommer del 2 och 3, i helgen kanske? Håll ut!

kommentarer:
postat av: Emma

Hahaha älskar när du typ skummar i videon och stillbilden jag dör! :)

datum: 2013-04-10 ♥ tid: 22:10:47
hemsida: http://emmaortman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

mailadress: (visas inte)

hemsida:

skriv här:

RSS 2.0