Söndag


Testade mina nya springskor från nike som jag köpte i L.A. Jag sprang inte så långt men det gick bra och skorna var i varjefall väldigt sköna så det är ju toppen, brukar tycka att skor är obekväma i början men inte dom här! Har inte pluggat på hela helgen och det är inte speciellt bra, har ett matteprov imorgon, stor no läxa till torsdag och måste läsa ut en bok till torsdag. Och jag har fullt upp i veckan så hur fan ska det här gå, skolan kan gå och skita på siiig. Har iallafall två saker att se fram emot så jag får lida genom skolan. Imorgon blir det Justin bieber konsert och idag har vi även bokat klart en London resa på höstlovet som kommer bli fett! Det blir en vecka där med typ bara shopping, så grymt naaajs!

kommentarer:
postat av: Emma

DET ÄR I MORGON KAN INTE FATTTTTTAAAA DET, OMGGGGGGGGGGGGGG :''''D :OOOO

datum: 2013-04-21 ♥ tid: 22:09:16
hemsida: http://emmaortman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

mailadress: (visas inte)

hemsida:

skriv här:

RSS 2.0