trött

Hade skola till halv fyra, fick reda på att bussen till ridningen hade "begränsad framkomlighet" så den skulle bli försenad typ en kvart. Och eftersom jag ska va i stallet vid fyra så skulle jag aldrig hinna med bussen så det var bara att börja springa. Jag sprang från Karl XII torg till ryttarstadion som är kanske 10 busshållplatser, jag höll på att dö! Men jag kom i tid (långt innan bussen) och jag fick min favvoponny så det blev bra, jag fick ju lite extra träning vilket är gött men det var sjukt jobbigt. Dessutom hade jag en cirka 10 kilo tung ryggsäck på ryggen och det spöregnade, så jag hade ju hellre åkt buss om man säger så. Men ridpasset gick jättebra och nästa vecka är det hoppning som är det roligaste! Förlåt för att jag inte bloggar men jag hinner verkligen inte, jag tränar och går långa dagar i skolan och när jag är ledig är jag med kompisar. Jag hoppas ni förstår men jag lovar att det ska bli bättre! Måste ta tag och ladda över bilderna från L.A. och sen fixa inläggen men ni får hålla ut till jag har så mycket tid så jag hinner. Hoppas ni orkar vänta!


kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

mailadress: (visas inte)

hemsida:

skriv här:

RSS 2.0