L'oréal 201



För några dagar sen var jag inne på Kicks och köpte ett nytt nagellack från Lóreal. Det är i väldigt ljus rosa vilket passar perfekt nu när hösten närmar sig, det liksom livar upp det som annars är grått och tråkigt. Resultatet blev lite som fransk manikyr för lacket var ganska genomskinligt men snyggt ändå.

Efter frukost åkte jag och mamma ner till stan där vi gick i massa affärer och åt glass på McDonalds. Jag fick med mig två plagg hem men även ett nytt objektiv som jag har velat ha jättelänge, jag ska ta bilder på allt så ni får se det i ett nytt inlägg. Nu ska jag kolla på sommarkrysset och senare ikväll blir det att gå ut och kolla målgången på Midnattsloppet så det blir kul :)

kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

mailadress: (visas inte)

hemsida:

skriv här:

RSS 2.0