Måndag


















Första hela veckan i skolan har nu börjat fast det var något fel med schemat så vi fick börja kvart över 12 och bara ha tre lektioner, skönt! När vi hade slutat gick jag i några affärer på hemvägen och fick med mig två superfina grejer. Jag som nästan aldrig annars brukar shoppa har köpt massor nu bara senaste veckorna! Men det här var bara för att det var så billigt, allt är ju på rea nu så det är ju lätt hänt att man köper sånt man egentligen inte behöver. Men det var ändå behövliga grejer så jag ska bara vara nöjd! Men nu ska jag nog spara mina pengar och inte köpa så mycket, jag åker till London på höstlovet och då vill jag ju ha en del som jag kan shoppa för. 

kommentarer:
postat av: Anonym

Kan inte du lägga upp dagens outfit ibland? :-)

datum: 2013-08-27 ♥ tid: 19:34:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

mailadress: (visas inte)

hemsida:

skriv här:

RSS 2.0