monsters inc

Jag vill börja med att säga förlåt för att jag inte har synts till här på väldigt länge, det är av lite olika anledningar men ni ska veta att jag lever iallafall :) Snart är sommaren slut och det känns tråkigt och den har gått alldeles för fort. Jag vill fortsätta bada, vara ute i solen, gå runt i shorts och vara ledig. Nu de senaste veckorna har det varit mycket med min konfirmation - jag har varit en vecka i Italien plus dagläger med förberedelser och nu i söndags blev jag konfirmerad. Jag kanske skriver några separata inlägg om resan och konfan så får ni en liten inblick i vad jag har sysslat med nu på slutet av sommarn!



Idag är det fredag, jag skulle ha gått på grönan med Emma men det gick inte så vi kör ett Monsters Inc maraton istället! Klockan 6 kommer hon hit och då börjar vi med första filmen, sen käkar vi lyxmiddag med räkor och alla tillbehör innan vi kollar klart filmen. I förmiddags köpte vi biljetter till Monsters University i 3D klockan 22 ikväll så då sticker vi till Sergel och kollar på bio! Det ska bli skitkul, har inte varit på bio på evigheter och har faktiskt inte ens sett ettan så hoppas de är bra och att jag får skratta en del. Puss vi ses!
 

kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

mailadress: (visas inte)

hemsida:

skriv här:

RSS 2.0