Sandhamn

I lördags morse åkte min familj med våra kompisar ut med deras båt till Sandhamn, det är lite av en tradition som vi har gjort en helg varje år i slutet på sommaren och det var lika roligt den här gången! De har en jättestor båt med flera sovrum, kök och toalett så vi bor liksom i båten när vi är där - äter och sover och allt sånt. Det var jättefint väder hela helgen, supervarmt och strålande sol hela tiden. Det kändes som om det var mitt i sommarn, vi badade tillochmed!



När vi hade kommit fram så åt vi lunch och så gick vi runt och tittade i lite affärer. På kvällen grillade vi oxfilé och efter middagen gick vi bort till en strand där några tog ett kvällsdopp. Det var jättefin solnedgång och det var typ fullmåne!



På söndagen vaknade vi och åt en stor frukost uppe på flighten på deras båt i solskenet. Sen gick vi en promenad till en större strand där jag badade och det var sviinkallt i vattnet. Jag passade också på att sola lite för man lär ju inte få många fler soltimmar nu. 



När vi kom tillbaka var det nästan dags att åka tillbaka till Stockholm. Vi åt en supergod lunch bestående av kycklingwraps innan vi packade ihop och åkte hem igen, det var jättemycket båtar ute och solen stekte. Jag har haft jättekul i helgen men nu är det tillbaka till vardagen igen.

kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

mailadress: (visas inte)

hemsida:

skriv här:

RSS 2.0