Shopping

Har köpt lite nya saker som jag tänkte visa er! För en vecka sen ungefär var jag på Åhléns och igår var jag på Elgiganten och Ginatricot. Idag åkte jag snabbt in till stan för att fixa med lite papper och då hann jag gå in på Lagerhaus där man alltid hittar nåt litet. Efter det åkte jag till Nacka och fixade ett nytt pass för mitt går ut snart och jag kan säga att jag inte blev speciellt nöjd med mitt foto...

 
Nytt objektiv - Elgiganten, 899kr // Fina burkar till te och kaffe - Lagerhaus, 49kr och 59kr



Svarta jeans - Gina, 49kr (REA!!) // Pilgrim armband - Åhléns, 349kr // Söt volangtopp - Gina, 149kr

Är SÅ nöjd med allting! Objektivet har jag velat ha sen min födelsedag och nu fick jag pengar i konfirmationspresent så då kunde jag äntligen köpa det. Jeansen kunde jag ju inte motstå när jag såg priset plus att jag verkligen behövde nya jeans för jag har typ inga som passar. Volangtoppen blir perfekt nu till hösten och inte minst till mina nya jeans, det kommer jag nog matcha det med mina Hunters och arméjackan! 

kommentarer:
postat av: Anonym

Armbandet också konfirmationspresent köpt med presentkort på Åhléns.

datum: 2013-08-20 ♥ tid: 09:44:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

mailadress: (visas inte)

hemsida:

skriv här:

RSS 2.0