cherry cherry

Förlåt för att jag inte bloggade igår. Jag var på stan med min kompis och sen sov hon över hos mig. Idag hade vi sovmorgon så vi tog det lugnt och gjorde god smoothie till frukost gjord på banan, jordgubbar, hallon och mjölk. Förövrigt har vi spelat sönder Thrift shop låten och det är det bästa jag hört på länge. När jag kom hem från skolan gjorde jag varm choklad, har blivit standard nu på vintern haha. Men jag hade faktiskt converse på mig idag på typ evigheter! Känns skitbra att våren är påväg. Bara för att jag säger det här nu så kommer det typ snöa imorgon. Har kollat på ågra avsnitt av pll också, och shieet vad det är spännande.


Bild jag tog förra året i kungsan, synd jag inte hade systemkameran. Åh det är så fint med alla körsbärsblommor, jag längtar tills det blommar så fint i år. Jag fyller år och det kommer vara varmt. Jag vill ha våååååår.

kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

mailadress: (visas inte)

hemsida:

skriv här:

RSS 2.0