depressed


Gjorde ett collage av massa fina bilder jag hittade på google. Asså åh döda mig. Idag skulle jag åkt dit, Aruba i västindien. Men vi avbokade för rätt länge sen. Allt det där är en sån lång historia. Men det var så att vi var i New York på höstlovet och just då kom stormen sandy och vi kunde inte göra någonting för allt var stängt. Då ville pappa inte längre åka till Aruba för att han inte ville att hans födelsedag skulle förstöras av oväder (han fyller femtio på söndag och vi skulle varit borta då). Visst det kan låta konstigt, det tycker jag också haha. Just nu känner jag mig lite deprimerad av tanken på att jag skulle ligga och sola imorgon bitti istället för att gå till skolan. Har inte rest till ett varmt land på över tre år, och det känns. Jag har liksom inte fått känna på trettio grader på hur länge som helst, sveriges väder e ju skit. Jag orkar inte, jag står inte ut med att vara i kalla sverige, jag vill ut och resa, helst till Australien (skulle vara rena drömmen) eller till Dubai.

kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

mailadress: (visas inte)

hemsida:

skriv här:

RSS 2.0