dumma snö


Bild från idag, tog den med mobilen när jag var påväg hem från skolan.

Jag orkar inte mer snö nu, och det sämsta är att den inte kan bestämma sig. Ena timmen är det torrt, andra timmen snöstormar det och tredje timmen är det slask. Julen är över, då kan snön försvinna, iallafall här i Stockholm. I skidorterna vill man ju såklart att det ska finnas snö. Om en vecka åker vi till Romme en hel dag med skolan, då då vill jag ju självklart att det ska finnas annars kan man ju inte åka. På sportlovet åker jag till Åre men där är det ju ändå så kallt så det borde finnas snö kvar även om det inte är det här nere. Så med det här inlägget ville jag bara säga att jag är trött på snö och speciellt slask här i stockholm, den kan gärna försvinna.

kommentarer:
postat av: Emma

FUCK! Har det kommit snö i Stockholm också?! :((((((( -.-

datum: 2013-02-06 ♥ tid: 19:24:05
hemsida: http://emmaortman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

mailadress: (visas inte)

hemsida:

skriv här:

RSS 2.0