Fly away

Vi gjorde en jätterolig grej idag på konfan, och för er som undrar så är jag inte religiöst kristen, jag konfirmerar mig bara för att det är en rolig grej och man träffar nya människor. Men det vi fick göra var iallafall att skriva en önskan på en liten papperslapp, vika ihop den och lägga ner i en ballong och sedan fylla den med helium. Sen gick vi ut och alla släppte sin ballong över vattnet, det såg jättefint ut. Man såg också gröna lund på andra sidan.


Åh vad jag önskade att jag hade haft med mig systmkameran, det skulle blivit så fina bilder. Men ni får nöja er med dessa iphone bilder som jag tog istället. Min ballong är den rosa till vänster på första bilden.

kommentarer:
postat av: Emma

Gud vad fint! :D

datum: 2013-02-03 ♥ tid: 19:12:57
hemsida: http://emmaortman.blogg.se
postat av: Oonis

Vad fint!!

datum: 2013-02-03 ♥ tid: 22:51:53
postat av: vilma

Jag vill också göra det!!!!! :O

datum: 2013-02-04 ♥ tid: 15:19:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

mailadress: (visas inte)

hemsida:

skriv här:

RSS 2.0