Hallonhjärtan


Idag är det fettisdagen men eftersom jag inte gillar semlor så bakade jag små hallonhjärtan som även ska vara till alla hjärtans dag. Det är vanliga hallongrottor som jag har gräddat i en speciell hjärtform, ungefär som en muffinsform fast med hjärtmotiv. Jag tror inte det fungerar om man stansar ut med pepparkaksformar, eftersom kakorna flyter ut. Jag provsmakade en och den var jättegod!

Imorgon är det Romme som gäller, bussen går från skolan klockan kvart över sex så måste gå upp halv fem. Så kul det ska bli, minns hur roligt det var förra året, fast en aning segt. Detta år ska bli bättre. Jag tar min snowboard, som förra året. Det är mycket roligare, så för er som inte ha provat men vill, prova absolut! Det är skitkul. Men nu måste jag göra iordning lite för imorgon och sen sova, ska ju upp tidigt. TAGGA!

kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

mailadress: (visas inte)

hemsida:

skriv här:

RSS 2.0