hot chocolate


Sitter hemma under en filt och ska dricka en överfull kopp varm choklad (det rann över lite påvägen från köket till vardagsrummet, därför är det en stor ful fläck på koppen). Har inte mått så bra på hela dagen och när jag kom hem märkte jag att jag hade lite feber. Orkar verkligen inte bli sjuk nu, och på en fredag? Typ sämsta dagen att bli sjuk på. Och så kommer man vara sjuk hela helgen typ. Alltså nej. NEJ. Och jag som skulle gå på yoga idag, får se hur det blir med den. Har ett mega stort hemprov jag måste göra klart under helgen och har inte kommit alls långt, tror jag kommer behöva plugga nu på eftermiddagen. Fast det kommer nog sluta med att jag gräver ner mig under filten, skjuter upp allting och bara tycker synd om mig själv för ett tag.

kommentarer:
postat av: Cindy!

Du har så fin blogg! Sänder kryiskramar.

datum: 2013-02-16 ♥ tid: 15:04:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

mailadress: (visas inte)

hemsida:

skriv här:

RSS 2.0