i bilen

Äntligen sportlov och äntligen påväg upp till Åre! Gick upp vid sju imorse och vi åkte hemifrån åtta så det är rätt lång tid kvar, bilresan tar typ sju timmar. När vi kommer fram ska vi bo på nåt hotell bara över natten och imorgon får vi vår lägenhet, det är nämligen personer som hyr av oss just nu. Fick lov runt halv tolv igår, gick hem och åt lunch och kollade på några avsnitt pll. Sen var jag på yoga vilket var jätteskönt och efter det var det vanlig mysfredag. Här får ni en bild från Åre i julas vilket gör att jag längtar ännu mer. Synd bara att jag har typ hundra läxor och prov som jag måste plugga under veckan. Hur kan lärarna göra så mot oss?! :(


kommentarer:
postat av: Cindy

Trodde bestämt att jag skulle fått hänga med och ha lite roligt en vecka..... men, nähä - lätt besviken Cindy~

datum: 2013-02-23 ♥ tid: 19:36:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

mailadress: (visas inte)

hemsida:

skriv här:

RSS 2.0