instaday



bild 1 - hotellfrukost | bild 2 - snowboardåkning | bild 3 - fina collegestrumpor jag hade på mig. Följ mig på instagram där jag uppdaterar nästan varje dag @josefinelundquists

Dagen startades på bästa sätt, hotellet hade verkligen så fin frukost. Och för er som undrar så bodde vi på Åregården. Jag åt plättar som ni ser på bilden, men också en macka med nutella (det bästa som finns!) och drack varm choklad till det. Sen bar det ut i backarna men efter några timmar fick jag så ont i fötterna så vi åkte hem till lägenheten, mina snowboardboots är nämligen för små. Jag och mamma åkte och handlade mat för veckan och kollade även på nya skor på några sportaffärer men vi hittade inga. När vi kom hem startade jag datorn och beställde nya boots från junkyard.se som är jättefina! Kan visa bild på dom sen. Nu ska jag äta lasagne :)

kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

mailadress: (visas inte)

hemsida:

skriv här:

RSS 2.0