lördag

Igår skrev jag klart tre frågor av fyra på mitt hemprov vilket är väldigt skönt. Idag började jag dagen med att åka till IKEA. Där köpte jag en ny skrivbordsstol, klädstång, en låda till mitt smink, nya tallrikar och skålar och lite annat. På eftermiddagen började jag på en no uppsats med hela 25 frågor och jag blev klar, nu slipper jag plugga ihjäl mig imorgon iallafall. På middagen invigde vi de nya tallrikarna, som ä superfina tycker jag. Fyrkantiga tallrikar är mycket finare än runda, men det är min åsikt. Haha vad töntigt att jag ska sitta och skriva om vad jag tycker om för tallrikar. Nu ska jag förbereda inför mellokväll, undrar vilka det är som tävlar den här gången.
 

Middagen för idag: entrecôte, potatis och sallad.

kommentarer:
postat av: E L L I K A

sv: Hahah ja dödligt gott vettu!

datum: 2013-02-17 ♥ tid: 19:02:36
hemsida: http://ellikafoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

mailadress: (visas inte)

hemsida:

skriv här:

RSS 2.0