Mellokväll


Första melodifestivalen idag, vad tyckte ni? Jag tyckte ingen var speciellt bra. Men maten har varit desto bättre haha, och sjuuuukt onyttig skulle jag tro. Men skitsamma, är det lördag så är det. Åt tacos med hemlagad guacamole och sen vit chokladmousse med hallon. Gud vad gott. Jag gillar verkligen mat, och att laga mat, och att baka. Det är roligt, mycket roligare än att plugga till exempel. Nu vet jag inte vad jag ska göra, klappa lite på en hund vi har på besök och sen gå och lägga mig, är såå trött. Imorgon är det söndag... Hatar söndagar, dagen innan måndag liksom. Har konfaträff hela dagen så kommer inte hinna göra nåt annat heller. Vi får väl se hur dagen blir, måste väl antagligen skynda mig hem efteråt och tokplugga till ett SO prov vi har i veckan. Hoppas ni har haft en bra helg! :)

kommentarer:
postat av: Cindy!

Det var mums! Jättemysigt!

datum: 2013-02-03 ♥ tid: 15:10:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

mailadress: (visas inte)

hemsida:

skriv här:

RSS 2.0