miniscones


Slutade efter lunch idag igen för att min spanska lärare var sjuk igen. Ska inte klaga men hade ju övat på glosor och så ju. Min so lärare var också sjuk så vi hade en jobbig vikare. Det känns som att typ alla är bortresta eller sjuka just nu. Men jag gick iallafall hem och bakade scones lite forever alone sådär. Hade i hälften rågsikt och grahamsmjöl så att de inte skulle bli så onyttiga, och dom smakade precis som vanligt, supergoda! Jag gjorde åtta små (alla fick inte plats på tallriken) istället för fyra stora, känns mycket roligare och godare att äta små. Jag hade blåbär och hallonsylt till mina och drack även lite mjölk till - bästa melliset! Synd bara att jag inte hade någon att dela dom med, men familjen får väl äta upp resten senare.

kommentarer:
postat av: Emma

Ååh vad gulliga små! Önskar jag kunde vart där och flummat! ;)

datum: 2013-02-06 ♥ tid: 16:58:10
hemsida: http://emmaortman.blogg.se
postat av: agnesandersson

Åh, så gott med scones! :)
kram

datum: 2013-02-10 ♥ tid: 20:47:54
hemsida: http://acandersson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

mailadress: (visas inte)

hemsida:

skriv här:

RSS 2.0