plugg plugg plugg

Det blåser skitmycket ute nu så jag kommer nog inte åka nåt idag, kanske kvällsåkning. Glömde förresten berätta att jag kom åtta igår på åres topplista över de som åkte mest! Det är ju rätt många som åker här, och så kom jag åtta, känner mig lite stolt haha! Det betyder ju också att jag åkte jättemycket, och det är väl orsaken till att jag har ont i hela kroppen nu. Men idag blir en dag då jag kommer sitta inne, läsa bloggar, titta på tv, spela pingis och äta. Plugga måste jag också göra, massor. Vi har ett jättestort prov i so (ett till!?) som vi egentligen inte behöver börja med förrän nästa vecka men jag tänker börja nu för att det är så himla mycket att skriva. Annars då? Jo jag har ett svenskaprov jag måste plugga till, göra massa matte och plugga till ett matteprov. Great att man måste plugga när man egentligen bara borde ta det lugnt. 


Fast det kommer nog sluta såhär ändå.

kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

mailadress: (visas inte)

hemsida:

skriv här:

RSS 2.0