Romme

Idag åkte nästan hela högstadiet från vår skola till Romme och åkte skidor hela dagen. Jag gick upp klockan fem imorse och åkte med all packning till skolan där bussarna stod. Killarna i vår klass sjöng hard work work i bussen typ hela resan upp och lärarna blev arga. När vi kom fram så åkte först jag och Felicia ett åk innan Emma hade fått sina skidor i uthyrningen. Standard liftarna som ligger precis vid parkeringen var smokfulla med köer medans Romme Syd nästan inte hade några köer, så vi valde att åka där istället. Det var mycket snö i backarna och jag åkte faktiskt tre svarta backar och en jättelång ankarlift (det är skitjobbigt att åka ankarlift med snowboard). Vi flummade asmycket och jag vet inte hur mycket jag har skrattat idag. 


1. Mobbad men taggad klass / 2. Sexy ladies / 3. Gangstern Emma / 4. Fika kl 12 när alla andra åt lunch / 5. Lunch kl 14 precis innan restaurangen stängde / 6. Ego på toan / 7, 8, 9, 10. PROFFSÅKARNA!

På hembussen åt jag så mycket godis så nu har jag jätteont i magen. Tog en varm dusch och nu ska jag dricka te och actimel och hoppas att det hjälper. Puss och godnatt :)

 

kommentarer:
postat av: Emelie Hellström

Vilken fin blogg, kram :)

datum: 2013-02-13 ♥ tid: 22:44:57
hemsida: http://www.mygirlywishes.blogg.se
postat av: Felicia .

Klart att vi är proffsåkarna! ;D
Tack för hjärtkakan idag, förlåt att jag inte fixat nåt men glömde helt bort... :'(

datum: 2013-02-14 ♥ tid: 20:28:00
hemsida: http://tokigimadera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

mailadress: (visas inte)

hemsida:

skriv här:

RSS 2.0