Valentines




Glad alla hjärtans dag allihopa! Imorse gjorde jag en hjärtfrukost till min mamma bestående av en hjärtkaka (som jag bakade häromdan) en hjärtmacka och kaffe med mjölkskum. Meningen var att hon skulle få det som en frukost på sängen men hon hann vakna så det blev lite failat. Var i skolan hela dagen och fick inte ens ett gelé hjärta av lärarna. Hade ridning och fick världens bästa Donna för typ femte gången i rad men det gör inget, jag blir ju bara glad. När jag kom hem fick jag en ros av pappa men jag fotade mammas rosor som hon fick för de var många fler och det blev bättre på bild. Till middag åt jag oxfilé pasta som var supergod och snart ska jag äta lite glass. Har ingen valentin, men jag har min familj och det är inte alla som har <3

kommentarer:
postat av: Kerstin

Du ska veta att Du har vänner som tycker jättejättemycket om Dig också!

datum: 2013-02-16 ♥ tid: 16:20:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

mailadress: (visas inte)

hemsida:

skriv här:

RSS 2.0