vill ha sommar som alla andra

Skolan var tråkig som vanligt idag, åkte till stallet sen och jag hann fakiskt med den tidiga bussen för den var försenad, haha. Fick en liten tjock och fluffig ponny som heter Donna som är världens bästa. Men vi hade vikarie så vi gjorde inte så mycket. Nu ska jag ta en dusch och sen ska jag äta middag. Väldigt intressant inlägg märkte jag nu. Stackars er som redan har läst allt.


Den fina utsikten vid ersta där jag har mina konfaträffar. Typ det här fick vi se när vi släppte ballongerna. Förresten har ni sett vad gröna lund ska bygga för ny attraktion till sommaren? Den verkar rätt så läskig men skitrolig. Gå in på deras facebook, där har dom lagt upp bilder på hur den kommer se ut och så. Tror den heter Eclipse ;)

kommentarer:
postat av: Oona

JA JAG HAR SETT DEN SHIT VAD KUL OMG fast jag e ledsen för extreme var den bästa bästa bästa :(

datum: 2013-02-07 ♥ tid: 21:23:39
postat av: Sonja

Den verkar sjukt läskig (men säkert rolig om man vågar åka den :s) Men extreme var ju så bäst juuuuuu!!!
hheeehheh

datum: 2013-02-08 ♥ tid: 20:30:39
hemsida: http://colourpatch.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

mailadress: (visas inte)

hemsida:

skriv här:

RSS 2.0