yum

Vaniljkvarg med hallon eller andra bär är bara såå gott. Äter det nån gång i veckan, till mellis, frukost eller om jag vill ha på kvällen. Man blir mätt, det är gott och inte heller så onyttigt! Och om man vill ha nyttigare så tar man naturell kvarg. Man kan också ha i vaniljsocker om man fortfarande vill ha vaniljsmak, fast det blir inte lika gott. 


Det var SO prov idag men jag skrev ingenting för man fick välja om man skulle ta hem eller skriva i skolan och jag tog ju såklart hem. Hade en timme tennis sen med vikarietränare och nu ska jag hoppa i skumbadet. Mys!
 

kommentarer:
postat av: Jasmine Lundvall

Gott!

datum: 2013-02-05 ♥ tid: 20:51:06
hemsida: http://jxsmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

mailadress: (visas inte)

hemsida:

skriv här:

RSS 2.0