6:e januari 2013

Nu ska jag börja blogga igen har jag bestämt. Skulle ju gjort det efter sommarlovet 2012 men så blev det ju inte som ni kanske har märkt haha. Jag ska blogga om mitt liv som det är, kanske lite foto och andra vardagliga saker. Vi får väl se hur det blir! Men som vilken annan bloggare som helst så kan jag väl fråga vad ni vill att jag ska blogga om? Släng in en kommentar om det är nåt ni vill att jag ska skriva om. Jag ska snart göra ett inlägg om mig, och det kanske, KANSKE blir en videoblogg, vi får se. Beroende på vad ni vill hihi :)



Här får ni en bild på mig sålänge, man ser ju väldigt bra hur jag ser ut också haha. Men i varje fall, jag har pyjamas på mig och har gammalt smink runt ögonen så ser helt fhd&%"1 ut.

kommentarer:
postat av: Felicia .

Jag tycker du ska skippa videoblogg, lättare att läsa lixm. Du kanske kan skriva om extra speciella saker som hänt under hösten(det läsarna liksom missat): ;)

datum: 2013-01-06 ♥ tid: 21:49:40
hemsida: http://tokigimadera.blogg.se/
postat av: Sonjaa c:

Vaaaa nej skippa inte videoblogg vaddå lättare att läsa Felicia?? Videoblogg är mycket roligare :D :D :D Och förresten bra att du har börjat blogga igen :) <3

datum: 2013-01-07 ♥ tid: 10:36:58
hemsida: http://colourpatch.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

mailadress: (visas inte)

hemsida:

skriv här:

RSS 2.0