Amerikanska pannkakor



Gjorde amerikanska pannkakor till middag idag, och dom blev hur goda som helst! Typ min nya favoritmat om man nu kan kalla det mat haha. Jag stekte smeten i en pepparkaksform så att det skulle bli ett hjärta, och som ni kanske ser så toppade jag den med frysta hallon och chokladsås. JAG DÖR va gott det blev alltså. Om ni vill ha receptet så får ni kommentera så lägger jag upp det.

Det gick bra på gitarren, det var några nya och inga var så proffsiga som jag trodde. Faktum var att jag var typ den enda som kunde hänga med + en annan tjej. Jag gillar egentligen inte att säga att jag är bra på nåt, tycker bara att jag låter väldigt skrytig. Ni ser, nu lät jag skrytig. Åååh vad jobbigt det blev nu haha.


kommentarer:
postat av: Oona

RÄCÄPT! :D

datum: 2013-01-16 ♥ tid: 22:51:06
postat av: Nova & Rebecca

GÖTT!
Glöm inte att vara med i våran frågestund -> http://photonow.blogg.se/2013/... <-klicka där

datum: 2013-01-17 ♥ tid: 18:21:18
hemsida: http://photonow.blogg.se
postat av: Edith vill ha sommar

Shit vad snygga bilder du tar jussiii

datum: 2013-01-17 ♥ tid: 21:03:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

mailadress: (visas inte)

hemsida:

skriv här:

RSS 2.0