English breakfast

Imorse bakade jag scones för första gången på evigheter. Och för att inte göra vanliga tråkiga hade jag på lite vallmofrön på varje bröd, och det blev jättegott. Till det drack jag ju såklart te, det ska man ju göra när man äter scones. Observera att koppen inte passar ihop med rubriken haha.


Mitt på dan följde jag med min familj på öppet hus på Nacka gymnasium för att min syster snart ska söka in. Efter det åt vi på subway och åkte sen till tennislektionen som jag har klockan tre på lördagar. Lite dum tid, eftersom den är mitt i helgen så man kan typ inte göra nåt med kompisar eller så. Men iallafall, vi åkte hem, jag och mamma har handlat mat och så har vi ätit pasta carbonara till middag. Alltså har typ inget speciellt hänt idag.




kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

mailadress: (visas inte)

hemsida:

skriv här:

RSS 2.0