Första dagen

Idag var det då första dagen i skolan efter jullovet. I morse när mobilen ringde visste jag inte var som var upp eller ner för jag var så trött, jag satte säkert på snooze fem gånger innan jag orkade gå upp. Själva dagen i skolan var väl inte sådär jättejobbig, fick veta att vi skulle få en ny mattelärare och en timme mindre SO (yay!) i veckan. Förra terminen hade vi 4 timmar och det är alldeles för mycket enligt mig. Har inga bilder på min nya dator så får ta en webcam bild igen, sorry. Ska fixa ett tiosaker-inlägg senare och så ska jag försöka ladda över lite bilder till datorn. 


Kände att jag passade som groda. Förövrigt så var det typ såhär jag kände när skolan slutade idag.

kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

mailadress: (visas inte)

hemsida:

skriv här:

RSS 2.0