Gårdagen

Igår var jag i skolan och vi fick ett nytt schema som verkligen inte var bra. Våra lärare drog in sovmorgonen med en timme bara för min grupp (jag går i grupp A) och så slutar vi senare på tisdagar och torsdagar, just dom dagarna då jag behöver sluta någorluna tidigt. Förut slutade vi tjugo över tre men nu slutar vi halv fyra. Nu kanske ni tänker "ja men tio minuter är väl ingenting?". Jo för mig, för min buss och tunnelbana som jag måste hinna med går typ 25 över tre och då kommer jag inte hinna.


Såhär ser mitt schema ut, förlåt för att det är en så dålig bild men jag tog den med mobilen.

Men efter skolan gick jag hem och sen yogade jag på Eriksdalsbadet med en kompis. Efter det gick jag på ett annat pass och sen åke jag hem och åt pizza. Fredagskvällar är verkligen bäst, man kan bara ta det lugnt och tänka att man har hela helgen framför sig.

kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

mailadress: (visas inte)

hemsida:

skriv här:

RSS 2.0