Helt slut

Såg nyss att jag skapade den här bloggen igår för exakt ett år sen, grattis i efterskott haha. Jag kom till gymmet lite sent, skulle vara där tre men missade bussen för at SL:s tidtabell inte stämde så fick gå hela vägen (och med mitt lokalsinne så tar det längre tid än för en vanlig person att gå framochtillbaka). Men kom iallafall bara en kvart sent. Jag och Elin sprang på rullbandet så vi höll på och dö innan yogan och efter den var det ett styrkepass. Asså gud vad jobbigt det var, är helt slut. Men kul var det också!



Ska hoppa i badet nu och ha det mys med mig själv, forever alone haha. Snart är det 14:e februari...




kommentarer:
postat av: Emma

Fan vad sexy bild! Kommer också vara forever alone på alla hjärtans dag.. -.- vi har ju varandra i alla fall!

datum: 2013-01-25 ♥ tid: 21:02:41
hemsida: http://emmaortman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

mailadress: (visas inte)

hemsida:

skriv här:

RSS 2.0