Kladdkaka

Slutade vid halv två idag, så gick jag hem och bakade en kladdkaka med min kompis Emma. Hon är allergisk mot ägg så vi gjorde en utan ägg (men nähä) och den blev lika god som en vanlig. Sen tog vi bussen tillsammans till skanstull för jag skulle till gymmet och hon tog tunnelbanan hem. Efter gymmet med mamma åkte vi till Täby Centrum (vilket tog typ en timme) och det var mycket större än vad jag trodde! Men jag köpte iallafall ett jättesnyggt cerisrosa skal till min macbook (den är så snygg nu) på Apple Store, tre paket rökelse från Indiska och en burk till mitt smiknbord. Kan lägga upp en bild på min dator en annan dag.


Det var kladdkakan som jag och Emma bakade. Vi åt halva, asså vilka tjockisar haha. Men har precis tagit en varm dusch och nu ska jag gå och lägga mig. Imorgon slutar jag tjugo över tre och åker direkt till tennisen så kommer inte hinna blogga. E väl hemma vid klockan sex eller nåt.

kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

mailadress: (visas inte)

hemsida:

skriv här:

RSS 2.0