Min dag

Idag har det varit en bra dag. Slutade skolan tjugo i tolv, gick till stan med Elin och Emma, vi gick till Urban Outfitters och jag bytte en grej som jag inte riktigt var nöjd med (visar sen). Sen tog vi en lång fika på espresso house som var svindyr men god. Stor varm choklad, grillad bagel och chokladmuffins. Efteråt gick vi till NK och flummade runt, sen åkte Emma hem och jag och Elin åkte till gymmet och yogade. Elin gick hem men jag stannade kvar på ett pass till. Både Emma och Elin ska få gymkort så då ska vi gymma tillsammans, skitkul! Men efter åkte jag hem och åt färdigmat och till efterrätt bananasplit. Nu sitter jag här hemma forever alone för mamma kör hem min syrras kille (såklart följer min syster med då), pappa är borta så jag är hemma ensam nudå och kollar på en äcklig krokodilmördar film. Godnatt.

 


kommentarer:
postat av: Sonja :D

heej hur gör man så att det inte blir något såntdär mellanrum mellan bilderna? :))) <3

datum: 2013-01-19 ♥ tid: 17:47:34
hemsida: http://colourpatch.blogg.se
postat av: ediiiiiith

Aa fett suktad jag blir

datum: 2013-01-19 ♥ tid: 21:36:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

mailadress: (visas inte)

hemsida:

skriv här:

RSS 2.0