Nyårslöften

Kunna gå ner i split eller spagat till årets slut. Såklart vill jag ju kunna det innan men det är bättre att ha långsiktiga mål för då blir det lättare att klara av enligt mig (oj vad fult det där sista lät). 

Träna! Asså inte som värsta bodybuildern utan typ så jag mår bra (haha åh vad klyschigt). Jag vet det är värsta classic nyårslöftet... Men typ så jag får bättre självförtroende, det ligger typ på noll just nu så måste göra nåt åt det, haha. Åh gud vad deep.

Inte stressa så jävla mycket för skolan. Förra terminen var första terminen med betyg för oss och jag stressade upp mig alldeles för mycket och pluggade som en gris så jag vet inte hur jag ska hålla betygen nu, har värsta ångesten. Antagligen kommer jag väl bara fortsätta hårdplugga för att inte sänka betygen.


Försöka att inte lägga ner bloggen under året. Visst, det kan bli depp-perioder då jag inte kommer orka blogga eller tider då jag bara inte har lust eller då jag inte kommer ha tid. Våra lärare har ju en tendens att ha stora jobbiga prov typ hela tiden så måste ju iallafall plugga nåt så man inte får F. Men målet är iallafall att jag ska blogga under hela året, med eller utan bloggpauser, bara att jag inte ska lägga av helt.

Haha oj märkte nu att alla grejer är fett deep. Då kan jag lägga till ett till nyårslöfte: Don't worry be happy. Det låter bra tycker jag. JAG SKA TÄNKA POSITIVT OCH GÖRA GREJER SOM GÖR MIG GLAD!

kommentarer:
postat av: Anonym

Jätte snygg design! ;D

datum: 2013-01-11 ♥ tid: 17:41:50
postat av: Emma

Oj råkade göra anonym..

datum: 2013-01-11 ♥ tid: 17:43:11
hemsida: http://emmaortman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

mailadress: (visas inte)

hemsida:

skriv här:

RSS 2.0