Oh no måndag imorrn

Bloggade inte igår för jag var för trött. Gjorde inget speciellt, jobbade i cafeterian i min tennishall hela förmiddan, sen hade jag tennislektion och sen åkte jag hem och kollade på nördiga filmer hela kvällen. Idag vaknade jag vid nio, åt frukost och åkte till pappas jobb, jag tog med min dator haha. Ska läsa lite i min historie bok sen (vi har typ 40 sidor?!). Ska möta en kompis på eriksdalsbadet klockan två och då ska vi gymma. Sen kommer en annan kompis och vi ska köra spinning och core. Jobbigt med roligt!



Nu kör vi plugg för hela slanten! Eller inte... Kommer bara orka läsa typ fem sidor haha. 

kommentarer:
postat av: MollaBolla

OK - långa gympass! Coolt!

datum: 2013-01-29 ♥ tid: 20:34:08
postat av: Elaine Löfdahl

Vad heter appen

datum: 2013-02-01 ♥ tid: 19:48:52
hemsida: http://nattstad.se/elainelofdahl

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

mailadress: (visas inte)

hemsida:

skriv här:

RSS 2.0