Orkar ingenting idag

Idag har jag verkligen inte orkat nåt. Ville bara gräva ner mig under täcket för resten av mitt liv i morse när mitt alarm ringde. Och skolan. 7 timmar, blööööh. Vill gå ut skolan, ta studenten och ta examen så är man klar för resten av livet. Vill inte vara instängd, vill leva liksom haha. Jävlar vad deep det blev nu. Men iallafall så har jag sista lektionen på torsdagar med en lärare som aldrig släpper tidigare, idag släppte han typ för sent. Så jag hann inte till bussen till min ridning, både för att jag slutade för sent men också för att bussjäveln till där jag byter buss gick sönder. Asså åh vad jag inte orkade mer då. Kom till stallet ca tolv över fyra (ridningen börjar kvart över) så fick typ kuta. Som tur var fick jag en ponny som redan gick på lektion så jag slapp göra i ordning, hade aldrig hunnit annars.


Nu ska jag kolla på TV, borde egentligen plugga men orkar inte. Orkar ingenting idag, pissdag. Men samtidigt är jag så taggad för imorgon, slutar tjugo i tolv som vanligt, går hem o hämtar gymkläderna, gymmar lite och sen på kvällen blir det FF (ska inte ha nån töntig fekke som alla fjortisar har när inte föräldrarna är hemma). Nej, jag och Emma ska äta revbensspjäll, poppa popcorn, äta glass tills vi får ont i magen och kolla på pretty little liars. Grym kväll, och ingen töntig sprit. Åldersgräns finns av en anledning. Min anledning: töntigt och äckligt. Sorry för skitlångt inlägg men ville bara berätta massa saker. Kände för att blogga liksom.

kommentarer:
postat av: Jasmine Lundvall

Villen sötnos!

datum: 2013-01-31 ♥ tid: 22:24:29
hemsida: http://jxsmine.blogg.se/
postat av: Felicia .

Det är bra med långa inlägg! :3 Och håller med varför sprit när man kan dricka te, läsk eller vatten??!!
Du borde skriva att du fick Donna(om man liksom inte fattar att det e Donna på bilden).

datum: 2013-02-01 ♥ tid: 12:46:34
hemsida: http://tokigimadera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

mailadress: (visas inte)

hemsida:

skriv här:

RSS 2.0