Rosa dator



Såhär ser skalet ut som jag köpte i måndags på Apple Store i Täby centrum. Färgen heter raspberry och det kostade 429kr. Nu är min dator skyddad mot repor + att den är snygg så det kan ju inte bli bättre! 

Idag var jag i skolan och vi hade lång rast så jag, Elin och Emma gick hem till mig och åt upp kladdkakan som jag och Emma bakade i måndags. Sen hade jag bara en timme spanska innan jag slutade. Min buss mot första gitarrlektionen går om en kvart ungefär, så måste skynda mig lite. Har inte övat nånting under lovet så kommer typ vara sämst i gruppen men skitsamma. Nu måste jag gå, vi ses!

kommentarer:
postat av: Älin

Kaninpluppar

datum: 2013-01-16 ♥ tid: 16:19:40
postat av: Emma

Ååh vad fint skaaaal! :)

datum: 2013-01-16 ♥ tid: 18:01:17
hemsida: http://emmaortman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

mailadress: (visas inte)

hemsida:

skriv här:

RSS 2.0