Skumbad

Idag hade vi längsta dan i skolan, halv nio till halv fyra. Och sista lektionen har man ju såklart med den läraren som aldrig släpper tidigare. Men kom iväg till stallet iallafall, lite sent men tur man har fina kompisar som hjälper till. Fick min favvoponny som är den finaste i världen och det gick jättebra.


•Glöm inte att följa mig på Instagram, heter josefinelundquists där•

När jag kom hem tände jag rökelse och hoppade ner i ett skumbad, brukar inte ha rökelse men köpte tre paket på Indiska häromdan för jag hade ett presentkort som gick ut, och det luktade sååå gott! Nej nu ska jag nog ta och kräma mig med en bodybutter från victoria's secret som luktar svarta vinbär och vanilj och sen göra lite chaite och skära upp frukt, sätta mig i soffan och mysa framför tvn det sista innan jag ska sova.

kommentarer:
postat av: Felicia .

Drack också Chai te idag! :D Min smaka som pepparkaksdeg. :3

datum: 2013-01-17 ♥ tid: 21:03:12
hemsida: http://tokigimadera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

mailadress: (visas inte)

hemsida:

skriv här:

RSS 2.0