Tio saker

Jag älskar glass! Det är typ det godaste som finns, godare än godis.

Jag ställer alarm på min mobil typ kvart i sju varje morgon men sätter på snooze så många gånger så klockan blir typ halv åtta, haha.

På höstlovet var jag i New York under stormen, perfekt timing liksom... Alla affärer var stängda!

•Jag har haft fyra olika husdjur: Fiskar, ödlor, hamster och vandrande pinnar.

Min favoritfilm är Remember Me, Robert Pattinson (huvudrollen) är världens snyggaste person.



•Just nu har jag godisförbud och jag ska ha det fram till sommarlovet.

Det ämnet jag gillar sämst i skolan är SO, det bästa är väl hemkunskap (om man kan kalla det ämne).

•Dom senaste dagarna har jag kollat på massa filmer, säkert 10 stycken på en vecka.

Jag redigerar mina bilder i pixlr, typ det enda redigeringsprogrammet jag förstår mig på.

•Jag tycker CocaCola light och zero är godare än vanlig cola.

Tyckte ni att det här var ett roligt inlägg? Skulle ni vilja att jag gjorde fler såna här? Annars får ni gärna ge andra tips, tar emot alla förslag. Ikväll börjar den nya säsongen av Svenska Hollywoodfruar, så hade tänkt kolla på det och sen ska jag lägga mig (innebär typ en timmes instagram innan jag sover men, haha.) Ses imorgon!

kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

mailadress: (visas inte)

hemsida:

skriv här:

RSS 2.0