Trött

Jag och Emma var på gymmet, körde ett pass som var döjobbigt och sen körde vi lite maskiner och stretch. Väldigt intressant. Hon följde med hem och åt och vi har flummat typ hela dan. Hon gick för ett tag sen och nu vet jag inte vad jag ska göra. Kollar väl på TV och äter hallon, standard haha. Men det tycker jag ändå att jag ska få äta, det är ju ganska nyttigt liksom. Imorrn börjar jag tidigt och jag orkar verkligen inte. Fast tror att jag slutar en timme tidigare eller nåt, då åker jag till tennisen och väntar på att den ska börja. 


kommentarer:
postat av: Gangnamstyle

Coolt!

datum: 2013-01-21 ♥ tid: 21:21:06
postat av: Emma

Haha fina bilder :)

datum: 2013-01-21 ♥ tid: 22:32:43
hemsida: http://emmaortman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

mailadress: (visas inte)

hemsida:

skriv här:

RSS 2.0