Urban Outfitters



I torsdags efter ridningen var jag inne på Urban Outfitters och kollade in rean. Asså dom har sjukt fina kläder, blir typ kär i allt dom har. Men fick iallafall med mig två helt underbara grejer därifrån, och till grymt bra pris. Kommer lägga upp vad jag köpte i ett annat inlägg när jag får tid.

Idag har jag inte gjort så mycket. Spelade tennis klockan tre och sen åkte jag hem, duschade, åt middag, liksom standard lördag typ. Men imorgon ska jag ha konfirmationsträff och sen på kvällen har vi gäster så kommer typ inte kunna blogga, men vi får se om jag hinner sticka in ett inlägg. Nu på kvällen har jag och mamma gjort en apelsin och pepparkaks cheescake som vi ska ha som efterrätt imorgon och nu står den i frysen. Får se om jag hinner knäppa några kort imorgon när den är färdig så kanske det kommer upp recept på bloggen. 

kommentarer:
postat av: Emma

Va?! Vart ligger den affären? :)

datum: 2013-01-13 ♥ tid: 10:06:37
hemsida: http://emmaortman.blogg.se
postat av: E L L I K A

sv: Tackar! Ja, gör det! :) <3

datum: 2013-01-13 ♥ tid: 12:31:42
hemsida: http://ellikafoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

mailadress: (visas inte)

hemsida:

skriv här:

RSS 2.0