Varning för äckliga bilder

Idag var jag i skolan som vanligt, på håltimmen gick jag hem. Sen var det tillbaka igen och ha spanska och efteråt gitarr. Jag har typ aktivitet efter skolan alla dagar i veckan, och t.o.m på helgen! Kan fixa ett veckoschema över mina aktiviteter så får ni se hur mycket det är. Ska gå och handla med mamma, främst matsäck till imorgon för då ska min klass åka till Tom Tits och kolla på body worlds och på bilderna som jag sett på google så verkar den inte så trevlig. Men det som annars är trevligt är att jag börjar nio och slutar ca halv tre imorgon så jag kommer hinna till ridningen! Såna här saker ska vi se imorgon. P.S det är riktiga snubbar 



Jag tror inte jag vill följa med längre D: Jag får väl typ "gå på toa" hela tiden så kanske jag slipper lite.
 

kommentarer:
postat av: Emma

Usch vad äckligt.. Kommer typ spy.. ;)

datum: 2013-01-23 ♥ tid: 19:46:28
hemsida: http://emmaortman.blogg.se
postat av: Oona

FYFAN

datum: 2013-01-23 ♥ tid: 22:07:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

mailadress: (visas inte)

hemsida:

skriv här:

RSS 2.0