båttur


Idag tog vi årets första tur med båten och vi åkte till en ö där vi la till under dagen. Det måste ha varit över 25°  för jag kände mig som en stekande köttbulle, men skönt var det och hellre det än mulet! När det äntligen blir fin väder och varmt i Sverige så får man inte klaga för det är ju det här man har gått och väntat på hela vintern. Nu har min suntattoo börjat synas rätt bra också och den blev mycket bättre än jag trodde, förut såg den mest ut som en vit klump haha.

Igår kom min älskade syster hem från Spanien där hon har varit i två veckor, vi hämtade henne på Arlanda och körde direkt ut till landet efteråt. Nu har vi nyss ätit en brakarmiddag med grillad fläskkarré och massa tillbehör så nu är jag så mätt att jag knappt orkar röra mig. 

kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

mailadress: (visas inte)

hemsida:

skriv här:

RSS 2.0