♡♡♡

Jag håller egentligen inte reda på veckodagarna men nu har min dator talat om för mig att det är måndag, alltså redan en ny vecka. Det känns så härligt när man inte ens vet vilken dag det är för att man är ledig och inte behöver tänka på massa datum och tider, man sover så länge man vill och är uppe till mitt i natten utan att det spelar roll eftersom man är LEDIG. Kickstartade iallafall den nya veckan med världens frukost ute på altanen.


Persikoyoghurt med jordgubbar och dinkelflingor + lite kanel på toppen, iste, chaite och macka med skinka, gurka, paprika. Ni måste verkligen prova de flingorna - såå goda! De är från Paulúns. 

kommentarer:
postat av: sdfghj

färgar du dina ögonbryn? isf vilket märke använder du?

datum: 2013-07-08 ♥ tid: 23:48:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

mailadress: (visas inte)

hemsida:

skriv här:

RSS 2.0